1
PerfectCare 60 dagen op proef

Philips PerfectCare

60 dagen op proef

Niet tevreden? Geld terug!

    Test mij 60 dagen

    Volg onderstaande stappen om deel te nemen aan de op-proef actie:

     

    • Koop uw actieproduct;
      Koop het product bij een deelnemende winkel.
    • Schrijf u in voor de op-proef actie;
      Selecteer hiervoor ‘inschrijven’.
    • Voer uw gegevens in;
      Houd uw streepjescode en aankoopbewijs alvast bij de hand.
    • Na inschrijving ontvangt u een email met de vervolgstappen;
      Na het voldoen van de vervolgstappen streven we ernaar het aankoopbedrag binnen 8 weken na ontvangst van uw product op uw rekening te storten.

     

    Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in België en Groot Hertogdom Luxemburg in de periode van 15-01-2018 tot 31-12-2018. Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 01-03-2019 in ons bezit te zijn.

    Koop hier je deelnemend actieproduct

    60 dagen op proef

    Liever per post?

    Wil je de documenten per post versturen? Volg dan deze stappen:

     

    • Koop het product bij een deelnemende winkel.
    • Schrijf je in via de button 'Inschrijven' en ontvang een bevestigingsmail
    • Print de bevestigingsmail en stuur deze samen met een kopie van je aankoopbewijs en streepjescode naar onderstaand adres:

     

        Philips Personal Health

        Postbus 81

        3900 Overpelt

     

    Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. Onvolledige en onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd. Je dient tevens rekening te houden met een langere verwerkingstijd.

    Contact

    Heb je nog vragen over deze actie?

     

    Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00–20.00 uur en zaterdag van 9.00–18.00 uur:

     

    Telefoon België 027 007 260 (lokaal tarief)

    Telefoon Luxemburg: 24871095 (lokaal tarief)