NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn nieuwe Philips-baardtrimmer of -scheerapparaat kan niet worden ingeschakeld

    Gepubliceerd op 27 september 2023
    Als u onlangs een Philips-trimmer of -scheerapparaat hebt aangeschaft en deze niet kunt inschakelen nadat u het uit de verpakking hebt gehaald, raadpleegt u de onderstaande informatie.
    Voordat uw Philips-trimmer of -scheerapparaat onze fabriek verlaat, hebben we het apparaat in een eenmalige slaapstand gezet. Deze status voorkomt dat uw toestel per ongeluk wordt ingeschakeld tijdens het verpakken of vervoeren.
    Als u het apparaat wilt 'wekken', sluit u het aan op een stopcontact en laat u het minimaal 5 minuten opladen. Hierdoor wordt uw trimmer of scheerapparaat uit de slaapstand gehaald. Vervolgens kunt u het op de gebruikelijke manier gebruiken. 

    Hoewel we u aanraden uw apparaat volledig op te laden (raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor specifieke tijden), is het meestal voldoende om uw apparaat 5 minuten of langer op te laden om het uit de slaapstand te halen.
    Als u uw Philips-scheerapparaat of -trimmer al hebt gebruikt en het apparaat niet meer kan worden ingeschakeld, kan extra reiniging het probleem mogelijk oplossen.

    Controleer de binnenkant van het scheerhoofd/de scheerhoofden of de snijtanden/haarkamer op ophopingen van haar of vuil. Ophopingen kunnen de bewegende delen van uw apparaat blokkeren en voorkomen dat het apparaat wordt ingeschakeld. Zorg er dus voor dat u het apparaat grondig schoonmaakt. U vindt specifieke reinigingsinstructies in de gebruiksaanwijzing die bij uw apparaat is geleverd.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.