NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Café Gourmet heeft vlekken op de warmhoudplaat/het reservoir na het koffiezetten

    Gepubliceerd op 01 november 2022

    Als u vlekken op de warmhoudplaat of het waterreservoir van uw Philips Café Gourmet ziet, lees dan ons artikel voor mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Als u het apparaat regelmatig ontkalkt, blijft de binnenkant van het waterreservoir schoon.
    Volg de onderstaande stappen om uw Philips Café Gourmet te ontkalken.
    1. Vul het waterreservoir tot de MAX-aanduiding met blanke azijn (4% azijnzuur).
    2. Open het filter.
    3. Neem een papieren filterzakje (type 1x4 of nr. 4) en vouw de randen naar binnen om scheuren en dichtklappen te voorkomen.
    4. Plaats het papieren filterzakje in het filter.
    5. Steek de stekker in het stopcontact.
    6. Druk op de aan-uitknop om het apparaat in te schakelen. Het lampje in de aan-uitknop gaat branden. Waarschuwing: Het waterreservoir, de filterhouder, de warmhoudplaat en de glazen kan met koffie zijn heet tijdens het koffiezetten en tot u het apparaat uitschakelt.
    7. Laat het apparaat lopen totdat het waterreservoir leeg is. Opmerking: Na het koffiezetten kan er een kleine hoeveelheid water in het waterreservoir achterblijven. Dit is normaal en veilig voor onze plaat van roestvrij staal, dat geschikt is voor levensmiddelen.
    8. Leeg de glazen kan en verwijder het papieren filterzakje met de kalkresten.
    9. Vul het waterreservoir tot aan de MAX-aanduiding met vers koud water.
    10. Schakel het apparaat in om het koffiezetten te voltooien.
    Na het koffiezetten kan er een kleine hoeveelheid water in het waterreservoir achterblijven. Als het apparaat is afgekoeld, kunt u het waterreservoir schoonmaken met een schone, zachte doek.
    Het is normaal dat er wat koffie op de warmhoudplaat druppelt als u de kan verwijdert. Wacht tot het apparaat is afgekoeld en veeg de warmhoudplaat schoon met een schone, vochtige, zachte doek. 


    Heeft deze oplossing het probleem niet verholpen? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
     
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.