NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Saeco-koffiezetapparaat geeft 'koffidikbak legen' (empty ground container) weer, maar de bak is al leeg

    Gepubliceerd op 2021-09-07
    Als op je Saeco-koffiezetapparaat 'koffiedikbak legen’ (empty coffee ground container) wordt weergegeven, maar de bak leeg is, kun je dit eenvoudig zelf oplossen. Lees hieronder.
    Wacht ongeveer 5 seconden voordat je de koffiedikbak terug plaatst. Hierdoor wordt de koffiedikteller weer op nul gezet.
    Leeg de koffiedikbak alleen wanneer het Saeco-koffiezetapparaat is ingeschakeld. Hierdoor kan de koffiedikteller worden gereset.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.