NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan het Philips-keukenapparaat niet verbinden met de HomeID-app

    Gepubliceerd op 19 februari 2024
    Als u het Philips-keukenapparaat niet met de HomeID-app kunt bedienen, vindt u hier de mogelijke oorzaken en oplossingen.
    Als u verbindingsproblemen ondervindt, haalt u de stekker van het keukenapparaat uit het stopcontact.
    · Wacht 30 seconden voordat u de stekker weer in het stopcontact steekt en het apparaat inschakelt.
    · Zorg ervoor dat het keukenapparaat verbinding maakt met uw thuisnetwerk. Dit wordt aangegeven door een continu brandend Wi-Fi-LED.
    · Controleer of het keukenapparaat is gekoppeld met HomeID op uw telefoon. U kunt de koppelingsstatus controleren in de HomeID-app.
    · Het keukenapparaat mag zich niet te ver van de router bevinden (het beste is minder dan 1 meter afstand).
    · Controleer of andere apparaten zich niet te dicht in de buurt bevinden, omdat ze het signaal kunnen blokkeren.
              
    • Controleer of uw smartphone is verbonden met internet.
      · Als u een VPN-verbinding gebruikt, schakel deze dan uit, omdat dit problemen kan veroorzaken.
      · Sluit en open de HomeID-app opnieuw.
      · Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de HomeID-app hebt geïnstalleerd (controleer dit in de App Store).
      · Maak de cache van de HomeID-app leeg in de instellingen.
      · Verwijder het gekoppelde keukenapparaat op het tabblad 'Apparaat' in HomeID en start het koppelingsproces opnieuw.
    • Als laatste stap kunt u de fabrieksinstellingen van het keukenapparaat herstellen en het apparaat verwijderen uit de HomeID-app in de instellingen. Haal vervolgens de stekker van uw keukenapparaat uit het stopcontact en steek de stekker weer in het stopcontact. Start het verbindings- en koppelingsproces opnieuw. Let op: Als u het keukenapparaat reset, wordt de verbinding met uw Wi-Fi-thuisnetwerk en gekoppelde smart-apparaten verbroken en wordt alle gepersonaliseerde content, zoals opgeslagen favorieten, van het keukenapparaat verwijderd. Als alle bovenstaande instructies niet helpen, neem dan contact op met uw plaatselijke klantenservice voor verdere analyse.
    Als laatste stap kunt u de fabrieksinstellingen van uw keukenapparaat herstellen en uw apparaat verwijderen uit de NutriU-app in de instellingen. Haal vervolgens de stekker van uw keukenapparaat uit het stopcontact en steek de stekker weer in het stopcontact. Start het verbindings- en koppelingsproces opnieuw. 

    Let op: Als u uw keukenapparaat reset, wordt de verbinding met uw Wi-Fi-thuisnetwerk en gekoppelde slimme apparaten verbroken en wordt alle persoonlijke inhoud, zoals opgeslagen favorieten, van uw keukenapparaat verwijderd.

    Als alle bovenstaande instructies niet helpen, neem dan contact op met de lokale klantenservice voor verdere hulp.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.