• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn Philips Airfryer niet verbinden met de NutriU-app

    Als u uw Philips Airfryer niet kunt bedienen met uw NutriU-app, vindt u hier de mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Internettoegang en verbindingen werken niet goed
    Controleer eerst of:

    -Uw thuisnetwerk correct werkt en of er een internetverbinding beschikbaar is.
    -Uw smartphone is verbonden met internet en met hetzelfde Wi-Fi-netwerk als de Airfryer.
    -Als u een VPN-verbinding gebruikt, schakel deze dan uit
     
    Onjuiste instellingen van de Airfryer
    Als u al het bovenstaande hebt gecontroleerd, zorg er dan voor dat uw Airfryer:
    -Ingeschakeld is
    -Nog steeds met de app is gekoppeld
    -Met uw thuisnetwerk verbonden is (continu brandend Wi-Fi-lampje)
    -Niet te ver van de router staat (in het beste geval binnen 1 meter)
    -Niet in de buurt staat van andere apparaten die het signaal blokkeren
     
    Andere mogelijkheden
    Als het bovenstaande het probleem niet oplost:
    -Sluit en start de NutriU-app opnieuw
    -Trek de stekker van de Airfryer uit het stopcontact, wacht tien seconden, steek de stekker weer in het stopcontact en schakel het apparaat in

    -Verwijder de NutriU-app en installeer hem opnieuw. Voer vervolgens het verbindings- en koppelingsproces opnieuw uit

    Als alle bovenstaande instructies niet helpen, neem dan contact met ons op voor verdere analyse.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.