• Philips Shop voordelen:

  • 45 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips Sonicare-tandenborstel kan niet worden ingeschakeld

    De gebruiksduur van een volledig opgeladen tandenborstel is over het algemeen tussen de 2-3 weken, gebaseerd op 2 poetsbeurten van 2 minuten per dag. Kan uw Philips Sonicare-tandenborstel niet meer worden ingeschakeld? Als u geen trillingen voelt wanneer u op de aan-uitknop drukt, wilt u misschien deze mogelijke oorzaken en oplossingen gebruiken om het probleem zelf proberen op te lossen.

    De tandenborstel is niet opgeladen

    • Plaats het tandenborstelhandvat op de oplader. Knippert de batterij-indicator of hoort u een piepje? Zo ja, dan moet uw tandenborstel worden opgeladen. 
    • Als uw tandenborstel een maand of langer niet is gebruikt of opgeladen, ziet u mogelijk geen oplaadindicatie wanneer u het handvat voor het eerst op de oplader plaatst. Laat het handvat op de oplader en controleer de tandenborstel na 24 uur. 
    • Zorg ook dat u de stekker van uw tandenborstel in een werkend stopcontact steekt om de tandenborstel op te laden. De oplaadduur kan per tandenborstelmodel verschillen. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor meer informatie over opladen.

    Oplaadonderdelen zijn niet uitwisselbaar

    Zorg er tijdens het opladen voor dat u de originele oplader gebruikt die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel.

    Als u een DiamondClean-handvat of Sonicare 9900 Prestige hebt, kunt u de onderstaande tabel raadplegen om er zeker van te zijn dat u een compatibele oplader gebruikt.
     
    Naam handvatDiamondCleanDiamondClean SmartDiamondClean 9000Sonicare 9900 Prestige
    Code op onderkant handvatHX93, HX934,
    HX935, HX936,
    HX937
    HX992, HX993HX991HX999
    Code op onderkant opladervoetMX9100Type: CBA1001,
    CBA2001, CBA3001
    Type: CBA5001,
    CBA4001
    CBB1001,
    CBB2001

    Opmerking: Er zijn 2 modellen opladers die uitwisselbaar en compatibel zijn met handvatten die 1 van deze 2 opladers gebruiken: HX6110 en HX6100
     

    De aan-uitknop zit vast

    Tandpastaresten kunnen zich ophopen in de kleine opening rond de aan-uitknop. Hierdoor kan het gebeuren dat de aan-uitknop vast komt te zitten en niet goed meer functioneert. Maak de aan-uitknop en het gebied eromheen schoon met een vochtige doek om er zeker van te zijn dat er geen vuil meer zit.  We raden u aan de opzetborstel na elk gebruik te verwijderen en de opzetborstel en het handvat met water af te spoelen om resten te verwijderen.
     
    Philips aan-uitknop

    Voor Smart-tandenborstels controleert u op firmware-updates

    Als u een slimme tandenborstel gebruikt, worden er software-updates opgehaald wanneer er verbinding is met de app. Dit gebeurt via firmware-updates. Sommige van deze updates verbeteren het oplaadvermogen.

    Volg deze stappen om te controleren of de nieuwste firmware op uw tandenborstelhandvat is geïnstalleerd:

    Update (of download) de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app via de App Store of Google Play.
    Open de Philips Sonicare-app
    Tik linksboven op het menupictogram
    Ga naar [Mijn producten] (My Products)
    Selecteer uw tandenborstel
    Selecteer [Handvatupdate] (Handle update) om te kijken of er updates beschikbaar zijn
    Als er updates beschikbaar zijn, updatet u de firmware van uw handvat op basis van de instructies in de Philips Sonicare-app.

    Als u alle bovenstaande tips voor probleemoplossing hebt geprobeerd, maar uw tandenborstel nog steeds niet aan gaat, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.