NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan mijn Philips Wake-Up Light niet verbinden met de Wi-Fi

    Gepubliceerd op 2021-11-18
    Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van uw Wake-Up Light op uw Wi-Fi-thuisnetwerk, lees dan hier de mogelijke oorzaken daarvan en hoe u dit eenvoudig zelf kunt oplossen.
    Als het pictogram voor de toegangspuntmodus op uw Wake-Up Light knippert, is uw Wi-Fi-wachtwoord mogelijk niet juist. Voer uw Wi-Fi-wachtwoord opnieuw in en kijk of de verbinding met uw wake-uplamp nu wel tot stand wordt gebracht.
    Philips-toegangspunt
    Om uw Wake-Up Light te installeren, hebt u een Wi-Fi-router met een bandbreedte van 2,4 GHz nodig. De lamp kan geen verbinding maken met een 5 Ghz-netwerk.

    Wij raden u aan om het 5 GHz-netwerk tijdelijk uit te schakelen om uw Wake-Up Light te verbinden met een 2,4 GHz-netwerk. Zodra de installatie is voltooid, kunt u een hogere bandbreedte gebruiken, bijvoorbeeld 5 GHz.

    De instellingen op uw router moeten mogelijk worden aangepast, dus zorg ervoor dat de router nieuwe apparaten toegang tot het netwerk geeft. Controleer ook de instellingen voor uw Wi-Fi-thuisnetwerk op de router. Het is mogelijk dat Universal Plug and Play (UPnP) niet is ingeschakeld op uw router. Schakel deze instelling in op uw router. 

    Opmerking: We raden u aan het apparaat niet op een gastnetwerk aan te sluiten 
     
    Probeer uw Wake-Up Light en telefoon dichter bij uw Wi-Fi-router te plaatsen en de verbinding opnieuw tot stand te brengen.

    Opmerking: De SleepMapper-app en het Wake-Up Light kunnen alleen met elkaar communiceren als ze zijn aangesloten op hetzelfde Wi-Fi-netwerk. Als uw telefoon is verbonden met een 4G-netwerk, kunt u deze niet synchroniseren met uw Wake-up Light.

    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw Wake-up Light nog steeds niet kunt verbinden met een Wi-Fi-netwerk, kunt u gerust contact met ons opnemen voor verdere hulp.
     
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.