• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips NutriU-app is afgesloten of gecrasht

    Als u merkt dat de uGrow-app regelmatig crasht, probeer dan de volgende opties één voor één uit:  
    1. Sluit en start de uGrow-app opnieuw.  
    2. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de NutriU-app hebt geïnstalleerd. Controleer op updates in de App Store.  
    3. Start uw telefoon opnieuw op.
    4. Als laatste optie kunt u de NutriU-app verwijderen en opnieuw installeren.

    Als geen van de bovenstaande oplossingen helpt, neem dan contact met ons op via nutriu-support@philips.com
     

    Oude versie geïnstalleerd

    Als u een oude versie hebt geïnstalleerd, werkt uw NutriU-app mogelijk niet zoals het hoort.

    Download en installeer alsnog de nieuwste versie van de app.

    Onverwachte fout

    Als uw NutriU-app is gecrasht ondanks dat de nieuwste versie van de app is geïnstalleerd, is er sprake van een onverwachte fout. Start uw telefoon opnieuw op om dit op te lossen.

    Als het probleem zich blijft voordoen nadat u de telefoon opnieuw hebt opgestart, raden we u aan de app volledig te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.