• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De functie voor begeleid poetsen in mijn Philips Sonicare-app werkt niet

    Werkt de functie voor begeleid poetsen niet bij gebruik van uw Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected-tandenborstel? Gebruik deze oplossing om dit probleem eenvoudig zelf te verhelpen.

    U gebruikt de 'Deep Clean'-modus

    De functie voor begeleid poetsen werkt niet als u de 'Deep Clean'-modus op uw Sonicare FlexCare Platinum Connected-tandenborstel gebruikt. Uw tandenborstel moet in de modus 'Clean' of 'White' staan om van de begeleiding gebruik te kunnen maken.

    Schakel uw tandenborstel uit en zet deze in de modus 'Clean' of 'White' om poetsbegeleiding te gebruiken.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.