NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn vul- en oplaadstation voor Philips Sonicare vult mijn AirFloss niet volledig

    Gepubliceerd op 2019-11-17

    Gebruikt u het vul- en oplaadstation voor Philips Sonicare om uw AirFloss te vullen? Als het vul- en oplaadstation voor uw AirFloss niet volledig vult, probeer dan de onderstaande oplossingen.

    Het is belangrijk dat het AirFloss-handvat goed is geplaatst om op te kunnen laden. Hieronder vindt u stapsgewijze instructies om te controleren of het handvat goed is geplaatst:

    1. Controleer of het reservoirklepje van uw Sonicare AirFloss volledig is gesloten
    2. Plaats het AirFloss-handvat in de houder in het vul- en oplaadstation, met de AirFloss-reservoirklep naar het midden van het vul- en oplaadstation gericht. Het Philips Sonicare-logo moet naar buiten zijn gericht (naar u toe)
    3. Druk het AirFloss-handvat naar beneden, zodat het handvat de onderkant van de oplader raakt. Het handvat is goed geplaatst als u de naar beneden gerichte gebogen lijn (onder het Philips Sonicare-logo) niet ziet
    4. Als u de naar beneden gerichte gebogen lijn nog ziet als het handvat op het vul- en oplaadstation staat, druk dan het handvat verder naar beneden om er zeker van te zijn dat het handvat volledig is aangesloten en verbonden

    Tip: Als u luchtbelletjes ziet opkomen vanaf de onderkant van het vul- en oplaadstation, betekent dit dat uw AirFloss op de juiste manier wordt gevuld.

    Vul- en oplaadstation Philips Sonicare AirFloss
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.