NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik heb geen toegang tot de functies van BD-Live op mijn speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Er kunnen diverse oorzaken zijn waardoor u geen toegang hebt tot de functies van BD-Live.

    • Controleer eerst of de disc functies voor BD-Live bevat. Deze informatie vindt u op de bovenkant van de disc of op de website van de uitgever.

    • Vervolgens dient u te controleren of uw Blu-ray-speler is aangesloten op een netwerk met toegang tot internet. Zorg ervoor dat het netwerk is verbonden met internet, dat de router is ingeschakeld en dat alle netwerkkabels goed zijn aangesloten. Mogelijk dient u het netwerk opnieuw in te stellen. Dit doet u als volgt:

      • Schakel uw TV in en selecteer uw home cinema-systeem als bron.
      • Druk op de knop Home, selecteer Settings en druk op OK.
      • Selecteer [Advanced Setup] (Geavanceerde instellingen) > Network > Next.
      • Druk op OK.
        » Het home cinema-systeem maakt verbinding met internet. Selecteer Retry en druk op OK als er geen verbinding tot stand wordt gebracht.
      • Selecteer Finish en druk op OK om af te sluiten.
    • Als u toegang wilt tot de functies van BD-Live, dient uw Blu-ray-speler te zijn aangesloten op een USB-apparaat met voldoende vrije opslagruimte.

    Hoeveel ruimte er precies nodig is, is afhankelijk van de functies van BD-Live. Als u problemen blijft houden, raden wij u aan een lege USB-stick van minimaal 1 GB aan te sluiten.

    Als u problemen hebt met een USB-stick die u eerder zonder problemen hebt gebruikt, dient u de map ´BUDA´ leeg te maken of te verwijderen. Uw Blu-ray-speler gebruikt de map ´BUDA´ om functies van BD-Live op te slaan, dus houd er rekening mee dat u mogelijke alle bestanden van BD-Live kwijtraakt als u deze map leegmaakt of verwijdert.

    Controleer of het bestandssysteem van het USB-apparaat een FAT16- of FAT32-indeling heeft, omdat de NTFS-indeling niet wordt ondersteund.

    Opmerking:

    Het kan even duren voordat BD-Live-materiaal van internet is gedownload. Dit hangt af van de bestandsgrootte en de snelheid van de internetverbinding.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.