NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips-GoGear heeft geen voeding/geen weergave.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    1. Voer een zachte reset uit door tegelijkertijd de aan-uitknop en de volumetoets + enkele seconden ingedrukt te houden
      Sluit vervolgens uw GoGear met de wisselstroomadapter aan op een stopcontact om de speler opnieuw op te laden (ca. 30 minuten).

    2. Schakel het apparaat opnieuw in en controleer of het display nu werkt

    3. Als het display werkt, houd het apparaat dan nog 3 tot 4 uur aangesloten totdat het volledig is opgeladen voordat u het gaat gebruiken. Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.