• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan de zetgroep niet verwijderen uit mijn Philips/Saeco-espressomachine

    Als je de zetgroep niet uit je Philips/Saeco-espressomachine kunt verwijderen, raadpleeg dan de onderstaande oorzaken en oplossingen.

    Het tandwiel van de zetgroep in de machine staat niet in de neutrale stand

    Volg de onderstaande stappen om het tandwiel van de zetgroep in de machine in de neutrale stand te zetten:

    1. Sluit de servicedeur en plaats alle onderdelen terug (waterreservoir/lekbak/koffiedikbak).
    2. Druk op de AAN/UIT-knop om de machine UIT te schakelen. Wacht tot je geen geluiden meer hoort (dit duurt maximaal 15-20 seconden).
    3. Druk op de aan-uitknop om de machine in te schakelen. Voer geen handelingen uit zoals de servicedeur openen of de lekbak/de koffiedikbak verwijderen, voordat de machine klaar is voor gebruik.
    4. Open de servicedeur en probeer de zetgroep opnieuw te verwijderen door op de knop 'PUSH' aan de rechterkant te drukken, de zetgroep vast te houden en deze naar je toe te trekken

    Tip: Draai de machine 45 graden zodat je de zetgroep ziet wanneer je de servicedeur opent.

    Raadpleeg de gebruikershandleiding of ga naar onze pagina Ondersteuning voor nauwkeurige stapsgewijze instructies.

    Play Pause

    Machine staat nog in ontkalkingsmodus

    Als je espressomachine nog in de ontkalkingsmodus staat, kan de zetgroep niet worden verwijderd. Om dit op te lossen, voltooi je het ontkalkingsproces en probeer je het opnieuw.

    Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kun je contact met ons opnemen voor meer hulp.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.