NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Het indicatielampje gaat niet aan. Hoe los ik dit op?

    Bijgewerkt op 2020-06-24

    Als het indicatielampje niet gaat branden, probeer dan het volgende:

    1. Onthoud dat het apparaat na elk sterilisatieproces automatisch wordt uitgeschakeld. Het apparaat moet ongeveer 10 minuten afkoelen na een sterilisatieproces voordat je een nieuw sterilisatieproces kunt starten.
    2. Controleer of het apparaat beschadigd is.
    3. Controleer of het stopcontact waarop het apparaat is aangesloten, werkt.

    Als het indicatielampje nog niet steeds gaat branden en het sterilisatieproces niet wordt gestart, of als je ziet dat het apparaat beschadigd is, breng het apparaat dan naar je plaatselijke Philips-dealer of bel het Customer Care Center.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.