NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Wat moet ik doen als het apparaat niet meer werkt?

    Bijgewerkt op 2020-06-24

    Als het apparaat niet meer werkt, controleer dan het volgende:

    1) Onthoud dat het apparaat na elk sterilisatieproces automatisch wordt uitgeschakeld.

    • Het apparaat moet ongeveer 10 minuten afkoelen na een sterilisatieproces voordat je het weer kunt inschakelen voor een nieuw sterilisatieproces.

    2) Controleer of het apparaat beschadigd is.
    3) Controleer of het stopcontact waarop het apparaat is aangesloten, werkt.

    Als het apparaat nog niet steeds werkt of als het beschadigd is, breng het dan naar je plaatselijke Philips-dealer of bel het Customer Care Center.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.