NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn tandvlees bloedt wanneer ik de Philips Sonicare AirFloss gebruik

    Gepubliceerd op 04 August 2023

    Als u de Philips Sonicare AirFloss voor de eerste keer gebruikt, kunt u een beetje ongemak ervaren of het tandvlees kan een beetje bloeden. Lees hieronder meer informatie over waarom dit gebeurt.

    Play Pause

    Wanneer u een nieuwe mondverzorgingsroutine start, is het normaal dat uw tandvlees bloedt. Een van de redenen hiervoor is dat u misschien tot nu toe op bepaalde onbereikbare plaatsen niet schoonmaakte.

    Het ongemak verdwijnt naarmate uw tandvlees gezonder wordt.

    Opmerking: Als het tandvlees bovenmatig bloedt of als het bloeden niet binnen 3 tot 4 weken na regelmatig gebruik van AirFloss stopt, neem dan contact op met uw tandarts.

    Hebt u nog vragen?
    Neem contact op met onze Consumer Care-medewerkers voor hulp of bezoek onze ondersteuningspagina.

    Play Pause
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.