NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Airfryer geeft streepjes of een E1-foutcode weer

    Gepubliceerd op 15 mei 2023
    Als uw Philips Airfryer niet kan worden ingeschakeld en knipperende streepjes (-----) of een foutcode weergeeft, raadpleeg dan hieronder meer informatie.
    Uw Airfryer staat in de modus voor firmware-updates. Deze update kan enkele minuten duren en de Airfryer kan gedurende deze tijd niet worden gebruikt. Haal de stekker van de Airfryer niet uit het stopcontact voordat de update is voltooid.

    Als de streepjes na lange tijd blijven staan, koppelt u het apparaat los en sluit u het opnieuw aan om het opnieuw in te stellen. Als de update niet wordt voltooid, neemt u contact met ons op voor verdere hulp.
    E1 of 0x1002 
    Uw Airfryer is waarschijnlijk op een koude plaats opgeborgen. 
    Haal de stekker uit het stopcontact en laat het apparaat 30 minuten staan voordat u de stekker weer in het stopcontact steekt.
    1. Als u het apparaat hebt bewaard op een koude plek, laat u het eerst minstens 30 minuten opwarmen tot kamertemperatuur voordat u het weer aansluit.
    2. Als de foutcode op het display blijft staan nadat u de stekker weer in het stopcontact hebt gestoken, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

    E2 
    U hebt de verkeerde WiFi-gegevens ingevoerd. Voer de juiste WiFi-gegevens opnieuw in om door te gaan. 

    E3 or 0x4001 
    De connectiviteitsfunctie is defect. U kunt het apparaat nog steeds gebruiken zonder de connectiviteitsfunctie of contact met ons opnemen voor verdere hulp.


    E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 of 0x3003 
    Haal de stekker van de Airfryer uit het stopcontact en steek de stekker weer in het stopcontact. Als de foutcode nog steeds wordt weergegeven op het display, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.


    E10, 0x9002 
    De Airfryer heeft een probleem gedetecteerd tijdens het koken met een automatisch kookprogramma. 

    Haal de stekker van de Airfryer uit het stopcontact en steek de stekker er weer in. Zorg ervoor dat u verbinding hebt met uw Wi-Fi, zodat de Airfryer een firmware-update kan uitvoeren, indien beschikbaar. Start het automatische kookprogramma opnieuw. 
    Als de fout zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op voor verdere hulp en vermeld welk automatisch kookprogramma het probleem heeft veroorzaakt.

    E11, 0x9003
    Airfryer gebruikt op een ander voltage dan aangegeven. 
    Haal de stekker van de Airfryer uit het stopcontact en steek de stekker er weer in. Probeer een ander stopcontact. Haal de stekker van andere apparaten die hetzelfde stopcontact gebruiken uit het stopcontact. 

    Neem contact met ons op voor hulp als de foutcode blijft verschijnen.
    A1
    De voedselthermometer is niet goed aangesloten op de Airfryer. Steek het uiteinde van de voedselthermometer in de aansluiting voor de voedselthermometer op het display van de Airfryer (zie afbeelding A1 hieronder). 
     

    A2
    De gemeten voedseltemperatuur is te snel gestegen. Dit kan gebeuren als de voedselthermometer niet goed in de voeding is geplaatst. Plaats de voedingsthermometer vanaf de zijkant en zorg ervoor dat het puntige uiteinde het midden van het dikste deel van de etenswaren bereikt (zie afbeelding A2 hieronder). Zorg ervoor dat de etenswaren minimaal 2 centimeter dik zijn.

    A3
    De voedseltemperatuur is te langzaam gestegen. De voedselthermometer is waarschijnlijk buiten de mand geplaatst wanneer u in de voedselthermometermodus kookt. Plaats de voedselthermometer in de etenswaren en plaats deze in de mand om te koken of kies een kookmodus zonder voedselthermometer.

    A4
    De voedseltemperatuur is gedaald. De lade van de Airfryer is geopend, hoewel de doeltemperatuur van het voedsel nog niet is bereikt. Sluit de lade opnieuw en wacht tot de Airfryer aangeeft dat de bereiding is voltooid. 

    A5
    De voedselthermometer raakt oververhit. Dit kan gebeuren als u de thermometer in de mand laat staan terwijl deze niet in de etenswaren is geplaatst. Haal de voedselthermometer tijdens het koken uit de mand als u deze niet gebruikt. 

    Is het probleem hiermee niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
    A1 A2-fouten
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.