Mijn Philips Sonicare-tandenborstel kan niet worden ingeschakeld
De tandenborstel is niet opgeladen
Gebruik voor het opladen de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. Oplaadonderdelen zijn niet uitwisselbaar. Als u een DiamondClean-handvat hebt, raadpleeg dan onderstaande matrix om te controleren of u een compatibele oplader gebruikt.
Naam handvat | DiamondClean | DiamondClean Smart | DiamondClean 9000 |
Code op onderkant handvat | HX93, HX934, HX935, HX936, HX937 | HX992, HX993 | HX991 |
Code op onderkant opladervoet | HX9100 | Type: CBA1001, CBA2001, CBA3001 | Type: CBA5001, CBA4001 |
Zorg ook dat u de stekker van uw tandenborstel in een werkend stopcontact steekt om de tandenborstel op te laden.
De oplaadduur kan per tandenborstelmodel verschillen. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor meer informatie over opladen.
De aan-uitknop zit vast
Voor Smart-tandenborstels controleert u op firmware-updates
Volg deze stappen om te controleren of de nieuwste firmware op uw tandenborstelhandvat is geïnstalleerd:
Update (of download) de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app via de App Store of Google Play.
Open de Philips Sonicare-app
Tik linksboven op het menupictogram
Ga naar [Mijn producten] (My Products)
Selecteer uw tandenborstel
Selecteer [Handvatupdate] (Handle update) om te kijken of er updates beschikbaar zijn
Als er updates beschikbaar zijn, updatet u de firmware van uw handvat op basis van de instructies in de Philips Sonicare-app.
Als u alle bovenstaande tips voor probleemoplossing hebt geprobeerd, maar uw tandenborstel nog steeds niet aan gaat, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.