1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending

    Producten

    HX6782/02 Philips Sonicare HealthyWhite Sonische, elektrische tandenborstel
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    Philips Sonicare HealthyWhite Sonische, elektrische tandenborstel

    HX6782/02

    Mijn Philips Sonicare-tandenborstel laadt niet op

    Laadt uw Philips Sonicare-tandenborstel niet op? Raadpleeg deze mogelijke oorzaken en oplossingen om te proberen het probleem zelf op te lossen.

    De originele oplader wordt niet gebruikt

    Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. De oplader die bij uw tandenborstel is meegeleverd, is mogelijk niet compatibel met een andere Philips Sonicare-tandenborstel. 

    Voor de DiamondClean-serie zijn andere oplaadglazen nodig. Hoewel de opladers er misschien hetzelfde uitzien, zijn ze niet compatibel. Raadpleeg onderstaande tabel om te controleren of u de juiste oplader gebruikt in combinatie met uw Sonicare-tandenborstel.
     
    Naam handvatDiamondCleanDiamondClean SmartDiamondClean 9000
    Code op onderkant handvatHX93, HX934, HX935, HX936, HX937HX992, HX993HX991
    Code op onderkant opladervoetHX9100Type: CBA1001, CBA2001, CBA3001Type: CBA5001, CBA4001

    Tandenborstel is niet volledig opgeladen

    Plaats het tandenborstelhandvat op de oplader. Als de batterij-indicator knippert of als u een pieptoon hoort, wordt uw tandenborstel opgeladen. Laad uw Philips Sonicare-tandenborstel in 24 uur volledig op.

    Het is normaal dat het knipperende lampje op een bepaald moment tijdens het opladen uit gaat.

    Opmerking: DailyClean 1100-modellen HX34.. hebben geen batterijlampje. Deze tandenborstels piepen twee keer wanneer ze op de oplader worden geplaatst om aan te geven dat ze worden opgeladen. 

    Stopcontact werkt niet

    Probeer een ander apparaat te gebruiken op hetzelfde stopcontact. Als dit apparaat ook niet werkt, kan het stopcontact de oorzaak zijn van het probleem. Probeer uw Philips Sonicare-tandenborstel volledig op te laden via een ander stopcontact. Mogelijk moet u het GFCI-stopcontact resetten.

    Interferenties

    Metalen oppervlakken of andere opladers kunnen invloed hebben op uw oplader. Zorg ervoor dat de oplader niet op een metalen oppervlak staat of in de buurt van andere opladers. Plaats de oplader in een andere positie en probeer het opnieuw.

     

    De tandenborstel is niet goed in het oplaadglas of op de oplaadpad geplaatst

    Als er een oplaadglas of draadloze oplaadpad is meegeleverd bij uw tandenborstel, zorg er dan voor dat de onderkant van uw tandenborstel het midden van het oplaadglas of de oplaadpad raakt.

    Voor tandenborstels die compatibel zijn met de Sonicare-app

    Wanneer uw tandenborstel verbinding heeft met de app, ontvangt deze software-updates. Dit gebeurt via firmware-updates. Sommige van deze updates verbeteren het oplaadvermogen.

    Volg deze stappen om te controleren of de nieuwste firmware op uw tandenborstelhandvat is geïnstalleerd:

    Update (of download) de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app via de App Store of Google Play.
    Open de Philips Sonicare-app
    Tik linksboven op het menupictogram
    Ga naar [Mijn producten] (My Products)
    Selecteer uw tandenborstel
    Selecteer [Handvatupdate] (Handle update) om te kijken of er updates beschikbaar zijn
    Als er updates beschikbaar zijn, updatet u de firmware van uw handvat op basis van de instructies in de Philips Sonicare-app.

    Als geen van deze tips het probleem heeft opgelost, neem dan contact met ons op voor verdere hulp. 

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HX6782/02 , HX6800/35 , HX6870/47 , HX6859/63 , HX6850/64 , HX6839/28 , HX6833/28 , HX6803/64 , HX6803/63 , HX6800/63 , HX3412/06 , HX3412/34 , HX3412/07 , HX6809/35 , HX6807/63 , HX6877/29 , HX6870/34 , HX6837/34 , HX6837/28 , HX6836/29 , HX6830/47 , HX6830/34 , HX6222/45 , HX6232/59 , HX6848/92 , HX6805/28 , HX6856/10 , HX6806/04 , HX6888/88 , HX6851/29 , HX6877/28 , HX6859/34 , HX6830/44 , HX6837/24 , HX6311/12 , HX9354/38 , HX9903/13 , HX9954/53 , HX9924/13 , HX9192/01 , HX9924/23 , HX9924/03 , HX9392/39 , HX6232/41 , HX9331/33 , HX9393/93 , HX9363/63 , HX6611/27 , HX6232/20 , HX9944/03 , HX9984/17 , HX9984/07 , HX3212/15 , HX8923/34 , HX8911/01 , HX6922/03 , HX6912/51 , HX6732/37 , HX6713/11 , HX6311/K3 , HX6721/35 , HX9398/20 , HX9394/92 , HX9312/04 , HX6971/59 , HX6971/33 , HX6762/35 , HX3212/04 , HX6321/03 , HX9342/09 , HX9394/40 , HX9382/09 , HX6231/12 , HX6201/15 , HX9142/31 , HX6231/08 , HX6361/02 , HX6341/07 , HX9342/02 , HX9182/32 , HX9142/10 , HX3212/24 , HX6238/10 , HX9372/04 , HX9172/14 , HX9112/12 , HX8982/02 , HX8911/02 , HX6972/35 , HX6972/03 , HX6921/06 , HX6512/45 , HX6392/02 , HX6231/01 , HX6632/15 , HX6631/01 , HX6601/03 , HX6232/02 , HX9332/34 , HX6512/02 , HX9362/67 , HX6762/43 , HX6712/43 , HX6733/43 , HX6732/43 , HX6973/53 , HX6973/54 , HX9333/24 , HX6311/07 , HX9352/04 , HX6733/33 , HX9352/05 , HX9112/02 , HX9172/10 , HX9182/10 , HX6511/33 , HX9322/12 , HX9382/04 , HX9332/03 , HX9332/12 , HX9332/05 , HX9332/04 , HX6901/99 , HX6511/02 , HX5350/02 , HX6972/10 , HX6311/02 , HX6732/33 , HX6921/02 , HX6995/10 , HX6381/02 , HX6992/03 , HX6730/33 , HX6932/34 , HX6972/34 , HX6781/02 , HX6992/10 , HX6986/03 , HX6781/09 , HX6982/19 , HX6982/17 , HX6511/50 , HX6711/02 , HX6732/02 , HX6731/02 , HX6730/02 , HX5581/02 , HX6902/02 , HX6932/10 , HX6942/04 , HX6982/10 , HX5752/02 , HX5551/02 , HX5751/02 . meer minder

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    We helpen u graag persoonlijk

    • Bel ons op

      Bel ons op
      Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00 uur
      Zaterdag 09:00 – 18:00 uur