NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Problemen met koppelen en verbinding maken van een Bluetooth-luidspreker oplossen

    Gepubliceerd op 2018-04-02

    Als u problemen ondervindt bij het koppelen of verbinden van uw Philips Bluetooth-luidspreker met uw smartphone, probeer dan het volgende.

    • Controleer of zowel de hoofdtelefoon als de luidspreker zijn opgeladen.
    • Controleer of de luidspreker al is verbonden met een ander Bluetooth-apparaat. Als dat het geval is, verbreek dan de verbinding met dat apparaat en probeer het opnieuw.

    Als het bovenstaande niet helpt:

    • Verwijder op uw smartphone de luidspreker uit de lijst met apparaten onder Bluetooth.

    Probeer vervolgens de luidspreker opnieuw te koppelen met de smartphone. Hieronder vindt u enkele punten om in ogenschouw te nemen.

    • Zorg ervoor dat u de luidspreker in de koppelmodus zet. (Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor de stappen.)
    • Controleer of de Bluetooth-functie is ingeschakeld op de smartphone.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.