NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Sonicare-tandenborstel schakelt automatisch uit

    Gepubliceerd op 03 augustus 2023
    Als uw tandenborstel een hard geluid maakt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
    De gekozen poetsmodus bepaalt de poetstijd. Uw tandenborstel wordt automatisch uitgeschakeld wanneer de aanbevolen tijd is verstreken. 
    We raden u aan de poetsmodus te wijzigen. De poetstijden kunnen variëren van 20 seconden tot 3,5 minuten. 
    De BrushPacer verdeelt de poetstijd in zes delen. Tijdens het poetsen stopt het apparaat kort met trillen om aan te geven wanneer u naar het volgende gebied moet gaan. De tandenborstel gaat automatisch uit aan het einde van de poetsbeurt.
    Uw tandenborstel meet de druk die u uitoefent tijdens het poetsen. Als u te hard drukt, stopt de knop kort, wat aangeeft dat u te veel druk uitoefent.
    Als geen van deze tips helpt, is uw tandenborstel mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie voor uw tandenborstel aan te vragen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.