NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Problemen met koppelen en verbinding maken oplossen

    Gepubliceerd op 2018-02-06

    Als u problemen ondervindt bij het koppelen of verbinden van uw Philips Bluetooth-hoofdtelefoon met uw smartphone, probeer dan het volgende.

    • Controleer of zowel de hoofdtelefoon als de smartphone zijn opgeladen.
    • Verwijder op uw smartphone de hoofdtelefoon uit de lijst met apparaten onder Bluetooth.
    • Reset de hoofdtelefoon. (Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor de stappen.)

    Probeer vervolgens de hoofdtelefoon opnieuw te koppelen met de smartphone. Hieronder vindt u enkele punten om in ogenschouw te nemen.

    • Zorg ervoor dat u de hoofdtelefoon in de koppelmodus zet. (Raadpleeg de gebruiksaanwijzing voor de stappen.)
    • Controleer of de Bluetooth-functie is ingeschakeld op de smartphone.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.