• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    S7782/50 Shaver series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor Wet & Dry
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    Shaver series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor Wet & Dry

    S7782/50

    Ik kan mijn telefoon niet koppelen aan mijn Philips-scheerapparaat S7000

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw telefoon niet kunt koppelen aan uw Philips-scheerapparaat S7000. Hieronder staan de meest voorkomende oorzaken en oplossingen.

    De huidconsultatie voltooien

    Voltooi de huidconsultatie voordat u het scheerapparaat aan de app koppelt. Beantwoord de vragen over uw huidconditie die in de chat van de app worden gesteld. Deze antwoorden worden gebruikt om het scheerplan en de snelheidsstanden van het scheerapparaat op uw huid af te stemmen.

    Nadat u de consultatie hebt voltooit, kunt u het scheerapparaat aan de app koppelen. 
     

    Telefoon bevindt zich te ver van scheerapparaat vandaan

    Uw telefoon moet in de buurt zijn van uw S7000-scheerapparaat om ze aan elkaar te kunnen koppelen. Zorg ervoor dat uw telefoon zich niet meer dan 3 meter van het scheerapparaat bevindt.

    Onjuiste Bluetooth-versie gebruikt

    Het Philips-scheerapparaat S7000 gebruikt Bluetooth versie 4.1 of hoger. Als u de juiste Bluetooth-versie hebt, kunt u proberen Bluetooth aan en uit te zetten via de instellingen van uw telefoon. Probeer uw telefoon vervolgens nog eens te koppelen aan het scheerapparaat.

    Er is een update van het besturingssysteem nodig

    Als het besturingssysteem van uw telefoon wordt bijgewerkt, kan dit soms leiden tot verbindingsproblemen. Dit probleem kunt u proberen op te lossen door de verbinding tussen het scheerapparaat en de app te resetten. Hiervoor volgt u onderstaande stappen:

    1. Het scheerapparaat ontkoppelen: Houd de aan-uitknop op uw scheerapparaat 10 seconden ingedrukt om deze te ontkoppelen van de app. Het meldingssymbool op het scheerapparaat begint dan langzaam te knipperen.

    2. De telefoon ontkoppelen: Ga naar 'Instellingen' op uw telefoon en selecteer Bluetooth. Selecteer vervolgens het scheerapparaat S79XX en druk op [vergeten] (forget) of [ontkoppelen] (un-pair).
    U kunt nu proberen uw scheerapparaat opnieuw te koppelen aan uw telefoon. Het kan ongeveer twee minuten voordat de verbinding tot stand komt.

    Opmerking: Deze instructies kunnen verschillen per smartphone. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw telefoon voor meer informatie.

    U gebruikt een andere telefoon

    U kunt koppelingsproblemen ervaren als u een andere telefoon in gebruik neemt of als uw scheerapparaat eerder gekoppeld was aan een andere telefoon.
    In dat geval kunt u uw telefoon en scheerapparaat ontkoppelen en opnieuw koppelen via bovenstaande instructies.
    Als u bovenstaande instructies hebt geprobeerd maar het probleem nog niet kunt oplossen, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.

    Problemen oplossen

    Lekken (1)
    Apparaat (1)
    Voeding/opladen/levensduur batterij (1)
    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning