0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik de pincode wijzigen of opnieuw instellen op de televisie?

    Gepubliceerd op 2017-09-22

    Situatie

    De televisie vraagt in de volgende situaties om een viercijferige pincode:
    ● bij het opnieuw installeren van de zenders
    ● bij het wijzigen van instellingen in het televisiemenu
    ● bij het selecteren van een app of TV-zender.

    Antwoord

    Een PIN-code is vereist voor toegang tot bepaalde televisiefuncties en instellingen wanneer de kinderslotfunctie is geactiveerd.

    Het kinderslot voor apps en instellingen verwijderen

    ga als volgt te werk:
    ● Druk op de knop 'Home' op de afstandsbediening van de televisie en selecteer:
    Instellingen > [Kinderslot] (Child lock) > [Kwalificatie door ouders] (Parental Rating)
    Of
    Druk op de knop 'Settings' op de afstandsbediening van de televisie en selecteer:
    [Alle instellingen] (All Settings) > [Kinderslot] (Child lock) > [Kwalificatie door ouders] (Parental Rating)

    De optie voor kwalificatie door ouders kan worden ingesteld op Geen als er geen kinderslot nodig is.

    18+-zenders

    Bovendien kunnen bepaalde (18+) zenders standaard door de provider worden vergrendeld (afhankelijk van de 2017 M7-certificering). Deze zenders zijn alleen toegankelijk met de door u gekozen PIN-code (tijdens de installatie) of door de code '8888' op te geven. Deze zendervergrendeling kan niet worden verwijderd of gedeactiveerd

    reset de PIN-code van de televisie en verwijder het kinderslot

    ga als volgt te werk:
    ● Druk op de knop 'Home' op de afstandsbediening van de televisie en selecteer:
    Instellingen > Kinderslot > [Code wijzigen/instellen] (Change code / Set code)
    Of
    Druk op de knop 'Settings' op de afstandsbediening van de televisie en selecteer:
    [Alle instellingen] (All Settings) > Kinderslot > [Code wijzigen/instellen] (Change code / Set code)
    ● Voer de oude code in als de PIN-code al eerder is ingesteld.
    ● Voer de nieuwe code in.
    ● Voer de nieuwe code nogmaals in ter bevestiging.

    De PIN-code voor kwalificatie door de ouders is nu veranderd in de nieuwe PIN-code.

    ● Selecteer in hetzelfde menu [Kwalificatie door ouders] (Parental Rating) > Geen. De televisie vraagt nog eenmaal om de viercijferige PIN-code. Voer de nieuwe code uit de vorige stap in.

    Wat te doen als de PIN niet kan worden veranderd?

    Ingeval van verlies van de PIN-code, kunt u de code ' 8888' invoeren in plaats in de optie [Code wijzigen] (Change code) te selecteren om een nieuwe code te kiezen.

    Als de PIN-code niet kan worden overschreven met '8888', installeert u de televisie opnieuw om alle eerder gekozen instellingen te resetten.

    Hoe installeer ik de televisie opnieuw?
    Druk op de knop 'Home' op de afstandsbediening, blader omlaag en selecteer:
    Instellingen > [Algemene instellingen] (General settings) > [TV opnieuw installeren] (Reinstall TV).
    Of
    Druk op de knop 'Settings' op de afstandsbediening van de televisie en selecteer:
    • [Alle instellingen] (All Settings) > [Algemene instellingen] (General settings) > [TV opnieuw installeren] (Reinstall TV).

    Opmerking: Philips-televisies hebben over het algemeen maar één PIN-code (kwalificatie door de ouders). Als de kwalificatie door de ouders niet is geactiveerd, maar de televisie toch vraagt om een PIN-code, kan het gaan om:
    ● een PIN-code voor de CAM-module
    ● een PIN-code voor een extern apparaat

    Deze PIN-codes houden geen verband met de televisie. Neem contact op met de zenderaanbieder voor verdere ondersteuning.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 65PUS8102/12 , 50PUS6272/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6162/12 , 43PUS6262/12 , 55PUS6262/12 , 50PUS6262/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6412/12 , 55PUS7502/12 , 55PUS6482/12 , 49PUS7502/12 , 43PUS6162/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.