NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Saeco-espressomachine werkt niet meer en de lampjes knipperen

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Werkt je Saeco-espressomachine niet meer? En knipperen alle vier de lampjes op de espressomachine? Ontdek hoe je dit probleem zelf kunt oplossen.

    Wanneer je een AquaClean/Brita-filter gebruikt

    1. Verwijder het filter uit het waterreservoir en zet de machine uit en weer aan
    2. Als het bericht verdwijnt, was het filter niet goed voorbereid of verstopt. Bereid het filter voor of vervang het na gebruik van langer dan 3 maanden.

    Alle lampjes gaan aan direct nadat het apparaat is ingeschakeld

    1. Schakel de machine uit.
    2. Verwijder het waterreservoir en verwijder eventuele koffiebonen op de bodem van het waterreservoircompartiment.
    3. Controleer of het stoompijpje verstopt zit. Verwijder kalk/vuil van het stoompijpje met een naald
    4. Zet de machine weer aan en laat 2-3 koppen heet water uit de machine komen.

    Alle lampjes gaan aan tijdens het koffiezetten

    1. Zet de machine uit.
    2. Reinig en smeer de zetgroep
    3. Hiermee wijzigt u de maalinstelling naar een grovere maling (hoger getal)

    Alle lampjes gaan aan direct na of tijdens het ontkalken

    • Kalkdeeltjes blokkeren het systeem. Zet de machine een uur uit. Als het bericht verdwijnt, moet u de machine nog een keer ontkalken

    Als dit het probleem niet heeft opgelost, neem je contact met ons op.

    Neem voor hulp contact op met Consumer Care.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.