NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-keukenmachine werkt niet met de blender

    Gepubliceerd op 2021-11-14

    Als uw Philips-keukenmachine niet met de blender werkt, vindt u hier mogelijke oplossingen.

    Als de blender is niet juist bevestigd, kan de ingebouwde beveiliging niet worden ontgrendeld en werkt de blender niet.

    Voer de volgende stappen uit om de blender op de juiste wijze te bevestigen:

    1) Draai de mesunit op de blenderkan.

    2) Plaats de blenderkan op de motorunit en draai de kan rechtsom om deze vast te zetten.

    3) Als de kan correct is bevestigd, voelt of hoort u een klik. Vervolgens wordt de ingebouwde beveiliging ontgrendeld.

    De rand aan de onderkant van de kan is kapot en kan de veiligheidsvergrendeling van de motorunit niet ontgrendelen.

    Koop een nieuwe kan (CP9099) in onze online shop.

    De kan kan de veiligheidsvergrendeling niet ontgrendelen omdat de veiligheidsvergrendeling van de motorunit is beschadigd.

    Wij adviseren u om contact op te nemen met Philips Consumer Care voor een oplossing

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.