NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SoupMaker werkt als de stekker erin zit

    Gepubliceerd op 29 March 2023

    Als uw Philips SoupMaker niet begint te werken, zijn er een aantal mogelijke redenen hiervoor. Lees hier hoe u dit probleem kunt oplossen.

    Snij de ingrediënten in kleinere stukjes en ontdooi ze volledig. Als de ingrediënten te groot of bevroren zijn, werkt de soepmaker mogelijk niet.

    Verwijder wat van de ingrediënten en zorg ervoor dat de ingrediënten gelijkmatig zijn uitgespreid over de bodem van de kan. Uw SoupMaker werkt mogelijk niet goed als de inhoud de MAX-aanduiding overschrijdt.

    Sluit het deksel goed in de voet.

    De SoupMaker kan stoppen met werken als dit gebeurt. Verwijder een deel van de ingrediënten en start het programma na 10 minuten opnieuw.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.