• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    HR2203/80 Viva Collection SoupMaker
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    Viva Collection SoupMaker

    HR2203/80

    Mijn Philips SoupMaker werkt als de stekker erin zit

    Als uw Philips SoupMaker niet begint te werken, zijn er een aantal mogelijke redenen hiervoor. Lees hier hoe u dit probleem kunt oplossen.

    De ingrediënten zijn te groot of niet ontdooid

    Snij de ingrediënten in kleinere stukjes en ontdooi ze volledig. Als de ingrediënten te groot of bevroren zijn, werkt de soepmaker mogelijk niet.

    De MAX-aanduiding in de kan is overschreden

    Verwijder wat van de ingrediënten en zorg ervoor dat de ingrediënten gelijkmatig zijn uitgespreid over de bodem van de kan. Uw SoupMaker werkt mogelijk niet goed als de inhoud de MAX-aanduiding overschrijdt.

    Het deksel is niet goed geplaatst en maakt niet goed contact tijdens het mengen

    Sluit het deksel goed in de voet.

    De temperatuur van de verwarmingsplaat is te hoog

    De SoupMaker kan stoppen met werken als dit gebeurt. Verwijder een deel van de ingrediënten en start het programma na 10 minuten opnieuw.

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning