1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    FC8832/01 SmartPro Active Robotstofzuiger
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    SmartPro Active Robotstofzuiger

    FC8832/01

    Verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-robot

    Als u de SmartPro-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.

    Update naar de nieuwste versie van de SmartPro-app

    Zorg ervoor dat u altijd de nieuwste softwareversie van de SmartPro-app hebt geïnstalleerd. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.

    Plaats uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw Wi-Fi-router

    Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.

    Zorg ervoor dat uw Wi-Fi-netwerk compatibel is

    Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.

    Opmerking:

    U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de SmartPro-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: FC8832/01 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning