NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan na het koppelen geen verbinding maken mijn Philips-luchtzuiveraar

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als u na het koppelen geen verbinding kunt maken met uw Philips-luchtzuiveraar, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Ontdek hoe u dit probleem kunt oplossen.

    Zorg ervoor dat de nieuwste versie van de slimme app is geïnstalleerd.

    Zorg ervoor dat uw luchtzuiveraar en smartphone zijn aangesloten op hetzelfde netwerk.

    Verwijder het gekoppelde apparaat en probeer het opnieuw.

    Zorg ervoor dat het netwerk dat u gebruikt stabiel is.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.