NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Geluid uit slechts één van de luidsprekers van het Philips HCS.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Als het audiosignaal niet hoorbaar is, kan dit door meerdere factoren worden veroorzaakt. Loop de onderstaande punten na. Als u aan de hand van deze controlelijst de oorzaak van het probleem niet kunt vinden, raden wij u aan contact op te nemen met de klantenservice of het apparaat te laten nakijken door de leverancier.

    • Verhoog het volume van de luidspreker.
    • Verwijder de hoofdtelefoon van het apparaat.
    • Controleer of het bronapparaat is ingeschakeld en controleer of het signaal hoorbaar is via een andere bron.
    • Controleer of de luidsprekers juist zijn aangesloten door ze los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Wissel de luidsprekeraansluitingen om en controleer of dit verschil maakt.
    • Speel een andere disc af.
    • Open het configuratiemenu en controleer of u de juiste ingang aan de geselecteerde bron hebt toegewezen.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.