0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat u moet weten over digitale camera's

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Als een USB-verbinding tussen uw digitale camera en de TV niet werkt, kunt u de onderstaande oplossingen proberen om uw probleem op te lossen.

    • Zorg ervoor dat uw digitale camera is ingeschakeld en controleer of uw digitale camera juist is geconfigureerd (raadpleeg de handleiding van uw digitale camera voor meer informatie)
    • Bij sommige digitale camera's kunt u de USB-interface uitschakelen. Zorg ervoor dat de USB-interface isingeschakeld voordat u de camera op de TV aansluit
    • Verwijder de geheugenkaart uit uw digitale camera en plaats deze rechtstreeks in de digitale medialezer aan de rechterzijde van uw TV
    • Als u een digitale camera met alleen intern geheugen hebt (geen verwisselbaar geheugen) kunt u proberen om de inhoud handmatig naar een geheugenkaart of USB-apparaat (bijv. een Philips KEY-product) te kopiëren met behulp van een PC
    • Met sommige digitale camera's kunt u schakelen tussen PTP (Picture Transfer Protocol) of “PC Link” en USB-massaopslag of “PC Drive”. Zorg ervoor dat u USB-massaopslag of “PC Drive” op uw digitale camera hebt geselecteerd
    • Als uw camera verschillende interface-instellingen ondersteunt, zorg er dan voor dat u ze een voor een probeert of neem contact op met de verkoper van uw camera voor de juiste instelling

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: 42PF9830/10 , 37PF9830/10 , 32PF9830/10 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.