NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Kan afbeeldingen na het overbrengen niet vinden op mijn GoGear.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Als u de afbeeldingen die u naar uw speler hebt overgebracht niet kunt vinden, controleer dan het volgende:

    • Hebt u het apparaat te snel na het overbrengen van de afbeelding met Windows Media Player losgekoppeld? Wacht altijd eerst op het bericht “Ok to disconnect” (De verbinding kan worden verbroken) op het apparaatscherm voordat u uw apparaat loskoppelt van de PC.
    • Zijn uw afbeeldingen in JPEG-indeling. U kunt geen afbeeldingen in andere indelingen naar uw speler overbrengen.
    • Het aantal tekens dat u in de naam van de map mag invoeren, is beperkt. Als het aantal tekens groter is dan 128, wordt de naam niet ondersteund. Wijzig in dit geval de naam van de map en probeer vervolgens nogmaals de foto over te brengen met Windows Media Player.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.