NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Er staan bestanden op de speler, maar er wordt "No File!" weergegeven.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Mogelijk leest de speler het geheugen van de externe kaart in de modus CARD ONLY (ALLEEN KAART). Schakel over naar de modus BOTH MEM (BEIDE GEHEUGENS) door de onderstaande stappen te volgen. Controleer eerst of de speler in de modus VOICE (SPRAAK) of MUSIC (MUZIEK) staat. Druk vervolgens aan de rechterzijde op de rechter ···-toets om in het menu te komen, gebruik de toets UP/DOWN om MEMORY (GEHEUGEN) te selecteren en druk op PLAY/PAUSE. Selecteer MODE (MODUS) met de toets UP/DOWN. Druk op PLAY/PAUSE om te bevestigen. Selecteer BOTH MEM (BEIDE GEHEUGENS) met de toets UP/DOWN.

    • Mogelijk hebt u op de speler de muziekbestanden opgeslagen in mappen. Zorg ervoor dat alle muziekbestanden zich in de hoofdmap van het verwisselbare station (RUSH) bevinden.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.