Als u problemen ondervindt bij het ophalen van de Guide+ gegevens, loop dan de volgende punten na:
Controleer of u het juiste hostkanaal hebt ingesteld. Neem contact op met uw provider om na te gaan of er Guide+ gegevens worden verzonden en zo ja, op welk kanaal. Pas indien van toepassing de instellingen in het menu van uw recorder aan.
Laat uw recorder ten minste 24 uur in stand-by staan. De recorder downloadt geen Guide+ gegevens als deze is ingeschakeld. U moet de recorder daarom in de stand-bystand zetten, wat dus inhoudt dat u het apparaat niet kunt gebruiken tijdens het downloaden van Guide+ gegevens.
Controleer of u tijdens de eerste Guide+ installatie de juiste gegevens hebt ingevoerd. Als u merkt dat de landinstelling automatisch wordt gewijzigd, moet u mogelijk de landinstelling van uw TV wijzigen. Als naar uw postcode wordt gevraagd, moet u alleen de eerste twee tekens opgeven.
Open het Guide+ menu en selecteer **{Setup (Installation)} [Configuratie (Installatie)]
Selecteer de optie {Setup (Installation)} [Configuratie (Installatie)] om te kijken hoeveel gegevenspakketten er zijn ontvangen. Als er achter {Files} (Bestanden) bijvoorbeeld 708/8 staat, wil dit zeggen dat er 708 bestanden zijn ontvangen en dat er tijdens het downloaden 8 bestanden verloren zijn gegaan. Als u ziet dat er een aanzienlijk aantal bestanden ontbreekt, moet u de aansluitingen van uw apparaat controleren (inclusief de antenne).