NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Geen geluid op mijn Philips-systeem.

    Gepubliceerd op 2017-08-21

    Probeer het volume te verhogen en over te schakelen op een andere audiobron (als uw model beschikt over deze functie). Als het probleem zich blijft voordoen:

    • Controleer of het netsnoer goed is aangesloten.
    • Controleer of het systeem goed op de luidsprekers is aangesloten. De koperdraden van de luidsprekers moeten volledig in de SPEAKER OUTPUT-aansluitingen van het apparaat zijn gestoken.
    • Het is mogelijk dat de zekering is gesprongen. In dat geval moet u de zekering wellicht vervangen.

    Raadpleeg de gebruikershandleiding van het systeem voor meer informatie.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.