NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De luchtkwaliteitsaanduiding van mijn Philips-bevochtiger verandert niet

    Gepubliceerd op 04 April 2023

    Als de kleur van de luchtkwaliteitring in uw luchtzuiveraar van Philips hetzelfde blijft, kan dit verschillende oorzaken hebben. Lees hier meer.

    Opmerking: Alle getoonde afbeeldingen hieronder zijn enkel algemene weergaves, er kunnen enkele verschillen zijn tussen bepaalde apparaten.

    De luchtkwaliteitssensor (D in de onderstaande afbeelding) moet schoon en droog zijn voor een goede werking, en om de ring de juiste meldingen te laten tonen.

    Maak de luchtkwaliteitssensor schoon met vochtige wattenstaafjes en droog de sensor vervolgens met droge wattenstaafjes.

    Sensor en filters in Philips-luchtzuiveraars

    Als vervuilde lucht de kamer blijft binnenkomen, dan zal de lucht die door uw luchtzuiveraar is gereinigd, worden vervangen door nieuwe vervuilde lucht. Hierdoor zal de ring voor luchtkwaliteit in uw Philips-luchtzuiveraar niet veranderen.

    Controleer de kwaliteit van de lucht buiten de kamer (u kunt dit doen met Air Matters, of een vergelijkbare app). Als de kwaliteit van de buitenlucht slecht is, zorg er dan voor dat alle ramen worden gesloten zodat de lucht die wordt gezuiverd niet opnieuw wordt vervuild.

    Nieuw meubilair kan meerdere weken lang gassen afgeven. Deze gassen worden waargenomen door de luchtkwaliteitsensor, en het licht van de luchtkwaliteitring wijzigt dan niet.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.