NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Kan na het overbrengen geen afbeeldingen vinden op mijn GoGear.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Als u de afbeeldingen die u naar uw speler hebt overgebracht niet kunt vinden, controleer dan het volgende:

    • Hebt u de afbeeldingen overgebracht met Windows Explorer? Bestanden die op een andere manier dan met Windows Media Player zijn overgebracht, worden niet op uw apparaat weergegeven (Volg de stappen in “Hoe zet ik afbeeldingen op de GoGear?“).

    • Is de plug-in voor apparaten van Philips op uw computer geïnstalleerd? Als het goed is, wordt er onmiddellijk na het overbrengen van uw afbeeldingen een pop-upbericht van Philips op het scherm weergegeven. Als dit bericht niet wordt weergegeven, dan ontbreekt de plug-in waarschijnlijk. Als u wilt controleren of deze plug-in op uw computer beschikbaar is, gaat u naar Configuratiescherm > Programma's toevoegen of verwijderen en controleert u of de plug-in voor apparaten van Philips in de lijst staat. Is dit niet het geval, installeer de software dan opnieuw met de meegeleverde cd.

    • Hebt u het apparaat te snel na het overbrengen van de afbeelding met Windows Media Player losgekoppeld? Wacht altijd tot het pop-upbericht van Philips wordt weergegeven voordat u het apparaat loskoppelt.

    • Zijn uw afbeeldingen in JPEG-indeling? U kunt geen afbeeldingen in andere indelingen naar uw speler overbrengen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.