NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips printer LFF6020/6050/6080 wordt niet gedetecteerd wanneer ik het aansluit op mijn computer.

    Gepubliceerd op 2021-07-11

    De USB-aansluiting van het apparaat werkt mogelijk niet goed.
    Controleer of het apparaat is ingeschakeld en naar behoren werkt (probeer een document te kopiëren).
    Controleer of de USB-kabel goed is aangesloten op de juiste poort van het apparaat (aan de achterkant van het apparaat).
    Gebruik geen lange kabel (maximaal 2 meter), in verband met een voedingsprobleem met lange kabels.
    Als er een USB-hub tussen het apparaat en de computer zit, sluit het apparaat dan rechtstreeks aan op de computer. De hub kan problemen veroorzaken.
    Probeer een andere USB-kabel te gebruiken.
    Probeer een andere USB-poort van de computer te gebruiken, mogelijk is de voeding anders.
    Probeer het apparaat te gebruiken op een andere computer. Als het apparaat wordt gedetecteerd, is de USB-configuratie van uw computer mogelijk de oorzaak van het probleem of is de USB-poort van het apparaat mogelijk beschadigd.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.