NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Sonicare-tandenborstel maakt een hard geluid

    Gepubliceerd op 03 augustus 2023
    Als uw tandenborstel een hard geluid maakt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. U kunt ook de onderstaande video bekijken om het probleem op te lossen.
    Play Pause
    Sonicare-tandenborstels maken gebruik van krachtige trillingen om uw tanden te reinigen. Het geluid is harder dan een gewone tandenborstel. Als dit is uw eerste elektrische tandenborstel is, kan het enige tijd duren voor u gewend bent aan elektrisch tandenpoetsen.

     
    Als u uw tandenborstel inschakelt zonder opzetborstel, maakt deze meer geluid. Zorg er altijd voor dat er een opzetborstel op uw tandenborstel is bevestigd.

     
    Als uw tandenborstel abnormaal hard geluid maakt, wordt dat mogelijk veroorzaakt door een losse opzetborstel. Zorg ervoor dat de opzetborstel stevig op het handvat is bevestigd en niet los zit. Er zit een beetje ruimte tussen het handvat en de opzetborstel omdat dit nodig is voor de vibratie.
     
    Bevestig de opzetborstel goed
    Het kan ook aangeven dat uw opzetborstel versleten is. Wij raden u aan de opzetborstel elke drie maanden te vervangen. U kunt een nieuwe opzetborstel kopen in onze onlinewinkel.
    Probeer de volgende stappen:
    Stap 1: Haal de opzetborstel van het handvat.
    Stap 2: Schakel uw tandenborstel in.

    Maakt uw tandenborstel nog steeds een hard of abnormaal geluid?
    • Ja: uw tandenborstel is kapot. Wij raden u aan om online reparatie of vervanging aan te vragen.
    • Nee: Als het geluid is verdwenen, is uw opzetborstel defect of versleten. U moet uw opzetborstel vervangen door een nieuwe.
    Als geen van deze tips helpt, is uw tandenborstel mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie voor uw tandenborstel aan te vragen. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.