NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Sonicare CleanCare+ Sonische, elektrische tandenborstel

    1 poetsstand, 1 opzetborstel HX3212/15

    Problemen oplossen

    Mijn Philips Sonicare-opzetborstels zijn versleten of stuk

    We raden aan om de Philips Sonicare-opzetborstel om de drie maanden te vervangen (bij twee keer per dag poetsen) of wanneer de blauwe borstelharen van de indicator versleten zijn.

    Hieronder vindt u meer informatie over waarom dit belangrijk is.

    Opzetborstels kunnen minder effectief worden

    Na drie maanden normaal gebruik raken de borstelharen van uw Philips Sonicare tandenborstel versleten en is het mogelijk dat de opzetborstel minder plak verwijdert.

    Er kan schimmel ontstaan

    Als uw Sonicare-tandenborstel nat wordt opgeslagen of na gebruik niet goed wordt schoongespoeld, kan er schimmel ontstaan. Om dit te voorkomen, raden we u het volgende aan:

    • Spoel de opzetborstel na iedere poetsbeurt af
    • Laat de opzetborstel drogen
    • Droog de handgreep na elk gebruik

    Opmerking: Als u merkt dat dit gebeurt, vervang uw opzetborstel dan onmiddellijk om gezondheids- en veiligheidsredenen.

    Hebt u nog vragen?
    Neem contact op met onze Consumer Care-medewerkers voor hulp of bezoek onze ondersteuningspagina.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HX3212/15 , HX3212/04 , HX3110/00 , HX3212/24 , HX3110/04 , HX3120/09 , HX1620/22 , HX5350/02 , HX5581/02 , HX1610/02 , HX1630/02 , HX1616/09 , HX1620/02 , HX1622/02 , HX1624/02 , HX2012/40 , HX5551/02 , HX2014/30 , HX4001/20 , HX4012/10 , HX2013/30 , HX2012/30 . meer minder

    Niet waar u naar op zoek bent?