0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan de stofemmer niet in het apparaat plaatsen. Wat kan ik doen?

    Gepubliceerd op 2017-09-21

    Controleer of het afwasbare HEPA-filter en het afwasbare schuimrubber filter goed in de stofemmer zijn geplaatst. Zonder deze filters kunt u de stofemmer niet in het apparaat plaatsen.

    Als de bovenstaande oplossing het probleem niet verhelpt, neem dan contact op met Philips Consumer Care.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.