0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Het solarium bruint niet meer goed.

    Gepubliceerd op 2016-11-17

    1) Het apparaat wordt waarschijnlijk niet overeenkomstig de gebruiksaanwijzing gebruikt.

    • Gebruik het apparaat op de in de gebruiksaanwijzing aangegeven wijze.
    • U kunt de bruiningssessie met een paar minuten verlengen.
    • Gebruik geen verlengsnoer, omdat dit de bruiningskracht van de lampen kan doen afnemen.
    • Controleer of de afstand tussen de lampen en uw lichaam 10 cm is.

    2) De hoeveelheid UV-licht die door de lampen geproduceerd wordt, is afgenomen.
    Er zijn twee mogelijke oplossingen voor dit probleem:

    • U kunt de verminderde hoeveelheid UV-licht compenseren door een langere bruiningstijd in te stellen voor iedere sessie.
    • U kunt de lampen ook laten vervangen. Breng het apparaat daartoe naar uw dealer of een Philips servicecentrum.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HB172/01 , HB311/01 , HB175/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.