NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-keukenmachine werkt plotseling niet meer

    Gepubliceerd op 28 juni 2023
    Als uw Philips-keukenmachine niet start of stopt met werken tijdens het verwerken van de ingrediënten, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Lees ons artikel voor mogelijke oorzaken en oplossingen.
    Zorg ervoor dat u alle onderdelen op de juiste wijze hebt bevestigd volgens de gebruiksaanwijzing (de onderstaande afbeelding is een voorbeeld en is mogelijk niet van toepassing op alle modellen. Raadpleeg altijd de gebruiksaanwijzing die specifiek voor uw model is).
    Montage van onderdelen
    De onderstaande informatie is niet van toepassing op de volgende modellen: RI7630/90, RI7636/01, RI7636/00, RI7632/91, RI7632/90, RI7630/91, HR7630/90, HR7632/90, RI7300/90, RI7300/91, RI7301/90, RI7301/91, RI7301/00, RI7301/01, RI7302/90, RI7302/91, RI7302/40, RI7302/41, HR7301/90, HR7301/91, HR7302/90, HR7302/91, RI7632/33, RI7632/50, RI7632/51.

    Het oververhittingsbeveiligingssysteem (oververhittingsbeveiliging) van uw Philips-keukenmachine is geactiveerd. Dit beschermt uw apparaat tegen oververhitting en kan bij de verwerking van te dikke ingrediënten voorkomen, of als het apparaat niet volgens de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing wordt gebruikt.

    U kunt dit als volgt oplossen:
    1. Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact.
    2. Verwijder een deel van de ingrediënten om het gewicht te verminderen.
    3. Laat het apparaat 20 minuten afkoelen of tot kamertemperatuur.

    Steek de stekker van het apparaat in het stopcontact en schakel het apparaat weer in.

    Opmerking: U kunt een bepaalde geur ruiken. U hoeft zich echter geen zorgen te maken. U kunt uw Philips-keukenmachine gewoon gebruiken.


    Hebben de bovenstaande oplossingen het probleem opgelost? Neem anders contact met ons op voor meer assistentie.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.