0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als het apparaat niet meer werkt?

    Gepubliceerd op 2017-03-02

    Controleer of het apparaat goed is ingeschakeld.
    Laad het apparaat op volgens de instructies in de gebruiksaanwijzing.
    Controleer of er een stroomstoring is en of het stopcontact werkt.
    Controleer of het apparaat wordt opgeladen door te kijken naar het oplaadlampje op het apparaat. Het hoort te branden/knipperen.

    Als het lampje niet brandt of het apparaat nog steeds niet werkt, breng het apparaat dan naar uw dealer of het dichtstbijzijnde Philips-servicecentrum. U kunt ook contact opnemen met het Philips Consumer Care Centre in uw land. U vindt de contactgegevens in de folder met info over de wereldwijde garantie. U kunt ook naar http://www.philips.com/support.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.