NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips VisaPure werkt niet

    Gepubliceerd op 09 maart 2023
    Als de VisaPure niet werkt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
    Controleer of u uw Philips VisaPure hebt ingeschakeld. U kunt dit doen door op de knop op het handvat te drukken. 
    Uw VisaPure-gezichtsreiniger werkt niet als deze niet is opgeladen. Controleer het oplaadlampje op het apparaat. De kleur vertelt u de batterijstatus van het apparaat.
    • Wit licht: Het apparaat is volledig geladen 
    • Knipperend oranje lampje: batterij bijna leeg 
    • Knipperend wit lampje: bezig met opladen
    •  Lampje uit: niet bezig met opladen 
    Het kan tot acht uur duren voordat uw VisaPure volledig is opgeladen. Volledig opgeladen kan het apparaat tot wel 30 minuten worden gebruikt.
    Uw Philips VisaPure-gezichtsreiniger is ontworpen om automatisch na één minuut uit te schakelen om overmatige behandeling te voorkomen. 
    Wanneer u de VisaPure inschakelt, werkt deze drie keer 20 seconden lang. Tussen deze perioden pauzeert het apparaat kort zodat u de borstel naar de volgende huidzone kunt brengen. Zodra de sessie van drie perioden is voltooid, wordt de VisaPure automatisch uitgeschakeld.
    Let erop dat deze informatie slechts van toepassing is op de meeste reinigingsborstels. Bij sommige andere hulpstukken zijn de behandelduur en onderbrekingen anders. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw specifieke product voor meer informatie. 
    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw VisaPure werkt nog steeds niet, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.
     
    Als geen van deze tips helpt, is de VisaPure mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor de VisaPure aan te vragen. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.