• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    BSC111/08 VisaPure Minigezichtsreiniger
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    VisaPure Minigezichtsreiniger

    BSC111/08

    Mijn Philips VisaPure-gezichtsreiniger werkt niet

    Als uw Philips VisaPure niet kan worden ingeschakeld of niet goed werkt, volgt u ons advies om dit probleem zelf op te lossen.

    VisaPure is niet ingeschakeld

    Controleer of u uw Philips VisaPure hebt ingeschakeld. U kunt dit doen door op de knop op het handvat te drukken. 

    VisaPure is niet opgeladen

    Uw VisaPure-gezichtsreiniger werkt niet als deze niet is opgeladen. Controleer het oplaadlampje op het apparaat. De kleur vertelt u de batterijstatus van het apparaat.
    • Wit licht: Het apparaat is volledig geladen 
    • Knipperend oranje lampje: batterij bijna leeg 
    • Knipperend wit lampje: bezig met opladen
    •  Lampje uit: niet bezig met opladen 
    Het kan tot acht uur duren voordat uw VisaPure volledig is opgeladen. Volledig opgeladen kan het apparaat tot wel 30 minuten worden gebruikt.

    VisaPure pauzeert

    Uw Philips VisaPure-gezichtsreiniger is ontworpen om automatisch na één minuut uit te schakelen om overmatige behandeling te voorkomen. 
    Wanneer u de VisaPure inschakelt, werkt deze drie keer 20 seconden lang. Tussen deze perioden pauzeert het apparaat kort zodat u de borstel naar de volgende huidzone kunt brengen. Zodra de sessie van drie perioden is voltooid, wordt de VisaPure automatisch uitgeschakeld.
    Let erop dat deze informatie slechts van toepassing is op de meeste reinigingsborstels. Bij sommige andere hulpstukken zijn de behandelduur en onderbrekingen anders. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw specifieke product voor meer informatie. 
    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd maar uw VisaPure werkt nog steeds niet, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.
     

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: BSC111/08 , SC5999/00 , BSC431/05 , BSC111/06 , BSC200/01 , SC5371/10 , MS5030/01 , SC5363/10 , SC6011/00 , SC6017/00 , SC5340/10 , SC6060/00 , SC6040/00 , SC5370/10 , SC5265/36 , SC5278/13 , SC5994/00 , SC5267/12 , SC5275/14 , MS5075/16 , SC5993/10 , SC5996/10 , SC5993/00 , SC5996/00 , SC5265/12 , SC5275/10 , SC5992/10 , SC5991/10 , SC5990/10 , SC5275/11 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Problemen oplossen

    Voeding/opladen/levensduur batterij (1)
    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning