1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    S8860/61  IconiQ-scheerapparaat
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    IconiQ-scheerapparaat

    S8860/61

    Mijn Philips IconIQ-scheerapparaat wordt niet opgeladen

    Als uw Philips IconIQ-scheerapparaat goed is geplaatst op de oplaadpad maar niet wordt opgeladen.

    Plaats het IconIQ-scheerapparaat correct

    Als het scheerapparaat juist is geplaatst, maakt de oplaadpad geluid en begint het oplaadlampje op de oplaadpad wit te knipperen.

    Oplaadplatform

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: S8860/61 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning