NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Het BlueTouch-oplaadlampje begint niet groen te knipperen wanneer ik de USB-kabel aansluit op de computer.

    Gepubliceerd op 2017-05-05

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het oplaadlampje van uw Philips BlueTouch is niet groen knippert wanneer de USB-kabel is aangesloten op de computer.

    • De micro USB-stekker van BlueTouch is niet goed op de micro USB-aansluiting aangesloten of de standaard USB-stekker is niet goed op de USB-poort van uw computer aangesloten: sluit de micro USB-stekker goed aan op de micro USB-aansluiting en controleer de verbinding met de computer. Controleer of de computer is ingeschakeld.
    • De standaard USB-stekker is niet of niet goed aangesloten op de USB-poort van de computer: steek de standaard USB-stekker goed in USB-poort van de computer.
    • De accu van de laptop waarop u de USB-kabel hebt aangesloten is bijna leeg: sluit de laptop aan op netspanning.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.