NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan geen verbinding maken met het apparaat in de Philips Treatment-app.

    Gepubliceerd op 2017-05-19

    Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op het smart device / de tablet.
    Zorg ervoor dat het apparaat is uitgeschakeld.
    Activeer de Treatment-app, klik op 'Settings' (Instellingen) en vervolgens op 'Your devices' (Uw apparaten) en controleer of uw apparaat in de lijst staat.
    Als dat niet het geval is, kiest u 'add new PulseRelief' (Voeg nieuwe PulseRelief toe of 'add new BlueTouch' (Voeg nieuwe BlueTouch toe) en schakelt u het apparaat in.
    Let op: bij PulseRelief ervaart u mogelijk problemen met Android 7. Update naar Android 7.1 zodat het apparaat en de app goed werken.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.