NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De TensRelief/PulseRelief-stimulatie voelt anders of minder prettig aan dan normaal.

    Gepubliceerd op 2018-05-02

    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom de TensRelief/PulseRelief-stimulatie anders aanvoelt. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen:

    • De intensiteit te hoog of te laag: druk op de + of - om de intensiteit te verhogen of verlagen.
    • De intensiteit is te hoog of te laag: kies een ander behandelingsprogramma.
    • De elektroden zitten niet op de juiste plaats. Schakel de behandelingseenheden uit en koppel ze los van de elektroden. Verwijder de elektroden van de huid en verplaats deze naar een iets andere plaats.
    • De elektroden zijn niet goed bevestigd. Schakel de behandelingseenheden uit en koppel ze los van de elektroden. Controleer of de elektroden goed zijn bevestigd op de huid.
    • De elektroden zijn te vuil. U kunt proberen de elektroden te reinigen (zie het hoofdstuk 'Schoonmaken'). Als dit niet helpt, vervangt u de elektroden.
    • De elektroden zijn versleten. Vervang de elektroden.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.